כיצד לבחור מכונות קפה ביתיות

בין אם אתם מתכננים לשדרג את מערכת הקפה של הבית שלכם או שוקלים לרכוש מכונת קפה ביתית בפעם הראשונה, תרצו לדעת מה לחפש בבחירת מכונת קפה ביתית. מכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר יהיו קלות לשימוש ויכינו קפה טעים נהדר.

למה לקנות מכונות קפה ביתיות?

בחירת מכונת הקפה הביתית הטובה ביותר היא עניין של בחירה. בתחום יצרני הקפה תוכלו למצוא מגוון מסחרר של אפשרויות מהספל היחיד ועד חנוני קילוואט הנזכרים. האתגר הגדול ביותר הוא בחירה איזה מתאים ביותר לצרכים שלך. בחירת מכונת הקפה הטובה ביותר פירושה הרבה ניסוי וטעייה, לכן הקפידו לבצע את המחקר שלכם ולבחור מותג מכובד. אין זה מפתיע שמכונות קפה הן קצת השקעה יקרה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעשות רשימה של הבחירות המובילות שלך, ולחנות בסביבה עד שתמצא אחת העומדת בכל הקריטריונים שלך. טיפ אחד לבחירת מכונה הוא להשתמש במכונת קפה המתאימה הן לקפה טפטוף והן לקפה אלקטרונית. זה יבטיח שלעולם לא ייגמר לך שוב הקפה.

כמו ברוב הדברים, מכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר הן פשרה בין איכות לתקציב. אז קנו סביב ויצאו רשימה כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר. אם אינך אנין קפה, אולי תרצה להישאר עם המכונה של הרגע. אם אתה אנין קפה, אתה לא יכול להרשות לעצמך לדלג על איכות, אך אתה עדיין יכול למצוא אחד שכיסית אותך.

מהן מכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר?

בחירת מכונת הקפה הביתית הטובה ביותר תלויה בצרכים שלך וכמה זמן וכסף אתה רוצה להשקיע בה. אם אתם אוהבים קפה טחון טרי, מומלץ לבחור שעועית למכונת קפה כוס. אבל אם אתה רוצה ליהנות מלטה או מקפוצ'ינו, ייתכן שתרצה לחפש מכונת קפה שיכולה להכין מגוון משקאות.

מכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר מהירות יחסית לחלוט. הם קלים לשימוש ללא מדריך למשתמש, והם מייצרים קרמה חלקה. הם גם מהירים לחימום.

אם אתה רוצה לקבל את הקפה שלך בטמפרטורה המושלמת, עליך לבחור מכונה שיש לה חיוג בקרת טמפרטורה. זה גם עוזר לקבל לוח בקרה של מסך מגע, כך שתוכלו לשנות את הגדרות החוזק והטמפרטורה בקלות.

אם אתה רוצה לחסוך מקום במטבח שלך, ייתכן שתרצה להסתכל על מכונת קפה מובנית. מכונות אלה מלאות בדרך כלל במים ממאגר מחובר. הם דורשים קצת מקום נוסף, אך הם גם קלים לניקוי. הם עובדים ממש כמו יצרני קפה אחרים, והם יכולים להכין קפה כמו גם מים חמים לתה וקקאו.

מכונות אלה יכולות להיות מעט יקרות יותר מסוגים אחרים של יצרני קפה. הם גם נוטים לתפוס יותר מרחב נגדי, אבל הם יכולים להיות בחירה מצוינת עבור מי שרוצה לחלוט הרבה קפה.

כיצד לבחור מכונות קפה ביתיות?

בין אם אתה עובר לבד בפעם הראשונה, או מחפש לשדרג מהצעצוע הישן שלך טינקר, יש כמה דברים שכדאי לדעת כיצד לבחור מכונות קפה ביתיות. קיום מכונה נהדרת בהישג יד הופך את הבקרים להרבה פחות כואבים, במיוחד אם אתה חובב סלטות מיוחדות.

למכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר יש את היכולת לחלוט מגוון משקאות מאספרסו ועד לאטה מכנסיים מפוארים. לחלקם יש בקרות טמפרטורה וכריות חמות כדי לשמור על חום הקפה בין המנות, בעוד שאחרים יכולים לחלוט שני משקאות בבת אחת. המכונות הטובות ביותר מגיעות גם בזנים של כל אחד המשלבים קפה, חלב וקצף חלב למכונה אחת.

למכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר יש גם תכונות חכמות שנועדו לוודא שאתה מקבל את הכוס הטובה ביותר. בחלק מהמכונות יש אפילו מיכל נשלף. חלקם אף מתהדרים בתכונות כמו מערכת לניקוי עצמי, שיכולה למנוע מהשאריות החלב לסתיג את הצינורות שלך. להיות מכונה שנעשתה להחזיק מעמד זה תמיד רעיון טוב.

יש הרבה מלכודות שיש להימנע ממנו, אך המכונות הטובות ביותר הופכות את המשימה לרוח. יש המון יצרני קפה חכמים בשוק, וחלקם אפילו מאפשרים לך להדליק ומכבים עם הטלפון שלך.